Synovi vypadol prvý mliečny zub, má necelých 6 rokov. Mali sme podozrenie a obavu, že časť zuba ostala v ďasne. K zubárovi sme dovtedy nechodili. Nemal žiadne problémy so zubami. Podľa bydliska som si našiel zubárku MDDr. Šinskú. Po telefonáte s ambulanciou, kde som im toto povedal, mi pani neviem či doktorka alebo sestrička povedali, že u nich sa objednáva telefonicky a či mi vyhovuje termín o pol roka. Ostal som zarazený. Samozrejme, že mi to nevyhovuje, veď máme obavu, že časť zuba je v ďasne. Ich to nezaujíma termín o pol roka. Spýtal som sa, či môžem zub odfotiť a poslať MMS na ich telefón aby sa na to pozreli. Povedala, že môžem. A aby som nevolal, že oni sa ozvú a taktiež mi dajú aj ten termín kedy mám prísť do ambulancie. Toto bolo v ranných hodinách cca 8.15h. Za celý deň nič žiadny telefón, ordinačné hodiny mali do 14tej, tak sme išli priamo do ambulancie. Na dverách nápisy ako sestrička nelieta, má len dve ruky, neklopte, zvonček iba pre zdrav. personál, pacientov berieme len po telefonickom dohovore, ....... tak sme sedeli a čakali. Keď vybavili posledného pacienta pred 14 tou, po nejakom čase vyšla pani doktorka, som sa jej predstavil, ona mi povedala, že o nás vedia. Tak som ju poprosil či by sa mohla synovi pozrieť na ten zub. Stál od nej meter. Povedala, že má inú robotu, že kde sme boli šesť rokov. Ale veď nemal žiadne problémy a keby sme tam chodili, tak ten zub sa mu nezlomí? Potom by ma vzala skôr ako o pol roka? To je tá dostupná zdravotná starostlivosť? Je mi z toho všetkého zle. Toto je prístup ženy k deťom? Toto pomoc nie je. Stačilo pozrieť do úst a povedať, je to v poriadku alebo hľadajte niekoho kto mu to vytiahne. Dnes ubehol ďalší deň odkedy som ich prvýkrát a zároveň aj posledný kontaktoval. Oni mi neboli schopní ani ten termín kedy mám k ním prísť o pol roka dať. A keď nestíha sestrička tak ju treba vymeniť alebo zamestnať ešte jednu. Troška ľudskosti keď nie k dospelým tak aspoň k tým deťom. Dental Angels nie je dental angels.