
DENTA Group s.r.o. – zubná ambulancia

Ponúkané služby
Dentálna hygiena
Profesionálne čistenie, pieskovanie, leštenie zubov a prevencia.
Recenzie pacientov
Dobrý deň, pôvodne som neplánovala písať recenziu, avšak, rozhodla som sa zdieľať moju skúsenosť s touto klinikou. Taktiež som zdravotnícky pracovník a neviem si predstaviť takýto prístup k pacientovi z mojej strany alebo zo strany mojich kolegov. Samotné vyšetrenie u pani doktorky (MUDr. Gírethová) bolo veľmi príjemné, pani doktorka je veľmi milá. Moje výhrady smerujú k tomu, že som nedostala moju lekársku správu, ktorú som si opakovane pýtala a na ktorú má pacient nárok. Následne mi bolo povedané, že správu mi dá pani, ktorá pracuje na recepcii, ktorá sa ma pýtala, na čo potrebujem správu od lekára, keď mi všetko bolo určite povedané v ambulancii. Po tom, ako som na svojej požiadavke nástojila, mi dala 2x po sebe tlačivo, ktoré určite nie je lekárskou správou. Na jednom tlačive bolo uvedené iba to, že sa mi robil RTG. Na druhom tlačive bolo uvedené: Pacientka prišla na vstupné vyšetrenie o 9:30 hod a žiadne ďalšie údaje, žiadna zmienka o tom, z akého dôvodu som odoslaná na CT vyšetrenie, ktoré sa malo urobiť hneď na ich klinike za poplatok 55 eur. Nespochybňujem úsudok doktorky o indikácii k CT vyšetreniu, avšak, výhrady mám voči odmietnutiu poskytnutia správy z vyšetrenia. Jednu "lekársku správu" dokonca podpísala a opečiatkovala miesto doktorky pani na recepcii. Pani na recepcii sa správa neprimerane, neprofesionálne a pasívne agresívne. Pacient má právo na správu v listinnej podobe podľa zákona o zdravotnej starostlivosti, službách súvisiacich s poskytovaním zdravotnej starostlivosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (dopĺňam aj číslo, keby si pracovníci kliniky mali záujem rozšíriť vedomosti : č. 576/2004). Svoju skúsenosť zdieľam z dôvodu, že keby som vedela dopredu o tom, ako to bude prebiehať, kliniku by som určite nenavštívila. Prajem pekný deň a všetko dobré.
Chodím na danú kliniku na dentálnu hygienu k pani doktorke Martine Farkašovej a musím povedat, že som veľmi spokojný. Prístup aký má k pacientovi je presne taký, aký má byť. Podrobne si s Vami prejde Vaše čistenie zubov a prakticky ukáže ako to správne robiť. Pôsobí trochu prísne, ale myslí to dobre. Recepčná je ochotná a vždy sa usmieva, navyše sama mi aktívne volá a pripomína mi, že by som sa mal znovu objednať po určitej dobe, tak nemusím na to sám myslieť. Jediné čo mi prekáža je parkovanie v okolí. Viem, že za to klinika nemôže, ale viac krát som musel dlho krúžiť v okolí, kým sa mi podarilo zaparkovať.
Fotografie






